2 december 2010

GESLAAGDE SINTWORKSHOP!!!










Hoi Allemaal,

Ik vond het weer super! En volgens de reacties vonden de kinderen het ook erg leuk! Ze waren erg ge- concentreert bezig deze keer. En dat is ook te zien aan de resultaten. WE hebben van jute pepernoten zakjes gemaakt en van vilt een letter naar keuze eraan gemaakt. Het mooi is dan dat een jongen waarvan de naam met een K begint, gewoon voor een X kiest. En mijn vraag waarom de X, was het antwoord, "gewoon, omdat dat een mooie letter is". En daar ben ik het helemaal mee eens. Ze konden uit vele kleurtjes wol kiezen en sommige ( 5 jarige dames) konden zelf al vlechten en voor anderen hebben we het gedraaid, maar de resultaten waren weerhelemaal super. Al was er bij de begeleidsters ook een klein ongelukje te bespeuren en ze moest zelfs naar de huisarts om een hechtpleister te halen, maar de kinderen hebben er volgens mij niet onder geleden en is iedereen weer met een heel leuk werkje naar huis gegaan. Ik ben benieuwd of Piet er ook wat pepernoten ingestopt heeft! 
Fijn Sinterklaasweekend!

Groetjes

1 opmerking:

Terray zei

Super gedaan Hannie,
Je hebt weer veel kindertjes blij gemaakt met je workshop

Liefs
Terts