25 november 2010

Sinterklaas workshop, Tips en Trucks workshop, geef je nu op!


Dit is wat we onderandere gaan gebruiken voor de Sinterklaasworkshop Wat we precies gaan maken houd ik nog even als verrassing, maar leuk (en lekker) wordt het vast en zeker!!!.

Wanneer: Woensdag 1 december
Waar: KSB het Atelier, Assendorperdijk 51
Hoelaat: 14.00-16.00 uur.
Door wie: mij ;-)
Kosten: € 4,=

Geef je snel op door op de rode button naast dit bericht te klikken, dan kan je me mailen! Het wordt vast heel gezellig!

Maar voor de ouders gaan we ook wat leuks doen!




We gaan aan de slag met kostenloos materiaal en ik ga jullie TIPS en Trucs aan de hand doen om het knutselen met je eigen kind, of dat op bijvoorbeeld een kinderfeestje of speelmiddag met kinderen te doen.
Wanneer: woensdag 1 december

                                                Waar: KSB Het Atelier, Assendorperdijk 51
Hoelaat: 9.30-11.00
Door wie; mij ;-)
Kosten: € 2,=
Zie ik je dan? Je kan je aanmelden via de rode button naast dit bericht!

Groetjes,

Geen opmerkingen: