17 december 2010

Tochtrol voor deze kou!


Of ik met deze kou een tochtrol kon maken voor de ouders van een vriendinnetje van Robin. Maar natuurlijk, hoe lang? 1.80meter, want hij moet voor de openslaande deuren. Oef.... das lang!? Maar het lukt, al moest ik wel fibberfill bijhalen ;-)
Geeft niets, was leuk om te maken. maar de heer des huizes wilde graag een hele zwarte, en, ik ken de moeder en ik weet dat zij wel van een kleurtje houd. Dus ik heb aan de moeder een bijkleur gevraagd. En dat was roze. En dan ben ik zo "stout" geweest voor een piepklein accentje blauw! ;-)
hahaha, maar hij is goed ontvangen en ligt al lekker op zijn plaats!
Vele warme winterdagen, ook voor iedereen!

Groetjes,

2 opmerkingen:

kreafem zei

Ik vindt de rol mooi geworden! en ik hou wel van die kleuren;-)
Ik moet er ook nog eentje voor mijn moeder en eentje voor mezelf maken en zat al een tijd te denken waarmee ik het zou vullen...maar jij hebt nu mijn antwoord gegeven: fiberfill, stom dat ik hier niet aan gedacht had, want ik gebruik het veel om bv hartjes te vullen....dus bedankt voor de tip!

Groetjes Femke

Hannie Mars zei

Graag gedaan, Femke! Fijne feestdfagen! ;-)

Groetjes Hannie