30 december 2010

Gehaakt 2; Bloemenvaasje




Met mooi garen, wollig, beetje pluizig van de Zeeman! Och wat ben ik soms blij met deze winkel! ;-)
Ik heb een mooi grijs, (zelfde als Robin haar sjaal) gebruikt voor enkele bloemetjes, maar ook heb ik deze om de vaas gewikkeld.
Hier heb ik weer een bloemetjesknoop je op vast gemaakt. En de stelen van de bloemen zijn van eenvoudig ijzerdraad. Goed gebogen in de juiste vorm, om alle bloemen hetzelfde recht te geven. Want stuk voor stuk zijn ze mooi! Wat oude knoopjes erop en klaar!! Leuk gezicht, straks mooi op de kast, voor als de kerstspullen weer de kamer uit zijn!

Liefs,

1 opmerking:

Maaike zei

Hoi Hannie, kwam meteen even een kijkje nemen. Wat een geweldig vaasje! Ik heb laatste een boom gemaakt, ook leuk om te doen. Zeeman is echt geweldig qua wol. Wibra kan er ook wat van! Wellicht komen we elkaar daar nog eens tegen, al graaiend tussen de bollen wol, hahaha. Groetjes Maaike