24 december 2010

FIJNE FEESTDAGEN ALLEMAAL!!!

Hallo allemaal,

Dit is een foto van het vogeltje uit de boom van de meiden. En met dit vogeltje wens ik iedereen een hele fijne, gezellige, gelukkig Kerst toe.
Maak er wat moois van, maar doe voorzichtig!!!
Darbij wil ik ook meteen gebruik maken van de gelegenheid om iedereen te bedanken die mijn blog volgen. Zij het via Hyves, via mijn blog of live bij mij thuis op de naailessen of workshops!
Ik vind het geweldig om jullie reacties in ontvangst te mogen nemen. Dat maakt mij blij en inspireert mij weer enorm om door te mogen gaan met waar ik mee bezig ben en waar te maken met de ideetjes die ik in mijn hoofd heb.
Ik kreeg een kerstkaartje van een van de dames op naailes, dat haar dochtertje de keertjes aan had gehad en dat het haar geweldig stond! En dat ze zelf zo trots is dat ze dat gemaakt heeft! En als ik van een vriendin die bij mij op naaiels zit de kleding terug zie bij haar dochter! Dat maakt me trots, of als een van de dames haar zelfgemaakte rok met de kerst aan doet!!! Super vind ik dat!
Dus ik wil iedereen bedanken voor het vertrouwen en het enthousiasme!
Ik hoop het komend e jaar nog veel volgers te krijgen en ook mensen die ik kan helpen op een verjaardagsfeestje of een workshop!
Er staat al wel weer het nodige gepland en in mei staat ook nog een groot evenement op het programma, maar eerst de kerstjurken voor de meiden afmaken, de kerstcadeautjes voor vanavond nog inpakken en opleuken en de tafel dekken voor een heerlijk gezellig familie avondje!

Voor iedereen een hele fijne dagen dus, maar ook voor het nieuwe jaar hoop ik dat jullie wensen uit mogen komen. Veel geluk, gezondheid, maar ook creatieviteit!!!

Liefs,

1 opmerking:

geen zei

Hoi Hannie,

Ook voor jou en je gezin fijne dagen en een SUPER 2011 gewenst !!

Groetjes Sandra