27 december 2010

Kerstjurken!!!




Hoi Allemaal,

Het is me weer gelukt om de kerstjurken net op tijd af te krijgen ;-)
Voor Robin, (de bovenste foto's) heb ik de Elodie (farbenmix) gemaakt. Van een heerlijk ribje. Ik heb hem in de taille nog iets moeten innemen, want hij was daar nog te wijd en nu ik hem heb ingenomen staat hij veel beter. Dit is meteen de verjaardagsjurk voor straks in februari.
Voor Indy heb ik een heerlijk stofje gevonden. Deze stof heeft al genoeg, dus ik zocht een simpel modelletje met spagettibandjes. Ik heb hiervoor de Spagettitop van Farbenmix voor gebruikt en deze smal verlengd. Ook haar staat hij erg leuk en is helemaal naar mijn mening goed bij haar persoonlijkheid gekozen. Indy is namelijk de wat stoerdere meid. Wij hebben heerlijke kerstdagen gehad! Op naar oud en nieuw, maar eerst nog een dagje werken bij de baas vandaag!

Liefs,

1 opmerking:

Terray zei

Hey Hannie,

Wat een prachtige kerstjurken heb je weer gemaakt. Maar toch niet alleen voor de kerst? Hopelijk kunnen je meiden nog heel lang deze jurken doordragen.

Lieve Groetjes
Tertia