13 december 2010

Naamkussen voor Marit Nina!



Gisteren is dit lieve meisje 2 jaar geworden! En Marit, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad! Met alle lieve mensen om je heen. Je tante is vast ook geweest en heeft deze mooie naamkussen voor je meegenomen als cadeautje. Wat een leuke verrassing, ook voor je moeder zeker! ;-).
Veel plezier van je kussen, ik hoop dat hij een mooi plekje krijgt in je kamer!
Veel plezier ervan!
Ik heb dit kussen gemaakt aan de hand van het geboortekaartje. Dan kies je altijd iets uit wat de ouders ook leuk vinden, helemaal in stijl. Ik ben zelf erg verzot op deze kleuren combi. Het staat erg mooi, al is het een niet voor de hand liggende combinatie van kleuren. Oililly staat er ook bekend om, maar dit kaartje is dan weer strakker dan de Oililly lijn. Ik vond het leuk om te maken, bedankt voor de opdracht!

Groetjes,

1 opmerking:

Terray zei

Prachtig Hannie

Het is eigenlijk zo simpel maar de uitwerking zooooo mooi.

lieve Groetjes
Tertia