6 december 2010

Opdracten die reeds verzonden zijn!



Krijg ik een tijdje geleden een mailtje van een oma: "of ik ook truien met een naam kan maken?"
Maar ik vind breien helemaal niet leuk en ik kan dat ook niet zo goed. Of hoefde het niet gebreid te zijn, maar wilde ze die gewoon genaaid??? Jaaaaa!!! De jongensnaam was Robin, dat was wat lastiger voor mij  om me in in te leven, daar onze jongste meid ook Robin heet natuurlijk. Lief vond het ook een wat te stoere trui voor onze meid, of ze die wel zou dragen? Nee natuurlijk draagt onze Robin dit niet! Dit is voor een jongen!
Wat een schat van een oma die dit voor haar kleinkinderen wil! Super en daar kan ik natuurlijk geen nee op zeggen, dus zie hier het resultaat! De kids hebben de truien al gedragen, hun moeder was zeer verrast! Wat een geluk!
Ook kreeg ik de vraag of ik een schattig zwart wit gestipt rokje met roze kan maken. Natuurlijk kan ik dat, geen enkel probleem!!! Dus zo gedaan! De maten van het toekomstige dragertje door gekregen en hup, op naar de nieuwe eigenaresse! Heerlijk als ik de foto's krijg dat de kinderen ze aanhebben, dat ik mag zien en meemaken hoe het zit en hoe het ze staat! Super!
Allemaal heel veel plezier ervan! Ik heb het met liefde gemaakt!
Groetjes Hannie

1 opmerking:

bimba-kleertjes zei

Mooi Hannie!

Groetjes,

Sonja