16 september 2011

PASPOPJES WORKSHOP SANCHO CLUBDAG!

Hoi Allemaal,

Dit zijn bustes uit een Tilda boek, Tilda's Sommerwelt. En ik heb er een eigen draai aan gegeven. leuke houders onder gemaakt. Deze wil ik graag nog even spuiten in een mooie lichte kleur. Je ziet hoe leuk ze kunnen worden als je ze pimpt met kantjes en bandjes en hangers, of kralen. Ze zullen heel sierlijk staan in de kamer, of op de vensterbank!
Ik heb ze gemaakt als voorbeeld voor de workshop die ik ga geven op de Clubdag voor clubleden van Vereniging Sancho.
Ik ga daar met een paar dames gezellig knuffels maken en deze torso's zijn daar ook een deel van!
Wat je hiervoor nodig hebt, als je deze workshop volgt en je zilt deze bustes maken is het volgende;
  • stof voor de huis, mag lichtbeige zijn, mag donkerbruin zijn, maar roze kan dus ook, of ecru. Dit het liefst in de katoenen, maar poppentricot is daar ook geschikt voor.
  • Stof voor het lijfje, een vrolijk kleurtje/ printje doet het altijd goed. Een bijpassend stofje voor eventueel een stoffen afwerking tussen het lijfje en het lichaam.
  • bijpassende bandjes, kantjes, kraaltjes, hangers roosjes.
  • Kralen voor erboven op.
  • fibberfil om het op te vullen
  • je reguliere naaispullen, waaronder je naaimachine, goede scharen, spelden, naainaalden en dergelijke.
  • En natuurlijk je goede humeur! Dan pas wordt het echt gewoon heel gezellig!
Ik hoop dat veel dames zich hebben aangemeld en dat we leuke dingen kunnen gaan maken!
Tot op de clubdag, maar kom zekers snel nog een keertje op mijn blog kijken, want ik ben de andere workshopvoorbeelden ook aan het voorbereiden!!!! Die worden ook helemaal leuk!

liefs,

2 opmerkingen: