19 september 2011

40 en bijna 40 jaar! En 16 jaar vriendschap in een koekblik!!!


Lieve familie en vrienden,

Via deze weg wil ik jullie allemaal bedanken voor vele jaren vriendschap allemaal weer een keer bij elkaar op een feestje. Een geslaagd feestje wat ons betreft.
(voor diegene die hierboven niet behoren, maar wel nieuwsgierig zijn... Bert is in april 40 jaar geworden en ik wordt dat in december, alle reden dus voor een feestje vonden wij!) gezellig met familie, altijd goed en geslaagd als ze er allemaal weer bij kunnen en mogen zijn, dank jullie wel!
En de vrienden, van ver, van dichtbij, van nog dichterbij super dat jullie er waren, het deed ons erg goed! Wij hebben genoten en ik heb gehoord jullie ook! Fijn dat jullie er waren en we gaan dit zekers nog eens over doen.
En dan staat er ook nog in de titel 16 jaar vriendschap in een koekblik. Onze vriend Roy heeft deze vriendschap in een koekblik en met een geweldige lieve speech gestopt en verwoord. En het klopt allemaal wat erin zit. Ik ben van de rooibosthee, Bert van de pasta, ik van het ei, Roy van de peren, de vlaggetjes, parasolletjes en kaarsjes van alle feestjes die we met elkaar hebben gehad, van het plezier! munten voor de carnaval die Bert en Roy altijd samen vieren. De Senseo voor de koffie die Roy tot voor kort altijd bij ons kreeg..... en ja, daaromheen zoveel leuks! Top! En dit was dan nog maar een vriend, zo waren er gister veeeeeel meer!!! Wij zijn blij gaan slapen met de wens nog vele jaren met elkaar en van elkaar te mogen genieten!
Iedereen super bedankt!!!!

Liefs,
en BERT!

Geen opmerkingen: