14 september 2011

Naamkussen Rosan zeer geslaagd!

Hoi Hoi,

Hier heb ik weer een naamkussen mogen maken n.a.v. een geboortekaartje. Ikzelf ben helemaal tevreden. Ik hoop dat de gever en de ontvanger het ook leuk en geslaagd vinden!
Ik vind Rosan zo'n leuke naam, dat hebben we voor Indy als tweede naam. Omdat ons buurmeisje ook Rosan heet, vonden we het niet leuk om er ook voor te kiezen, maar als tweede naam is het natuurlijk helemaal niet erg.
Ik heb voor een eenvoudig blauw gekozen, zodat de kleuren rood en groen er mooi uitspringen. Bewust rustig gehouden en de achterkant, lieflijk met hartjes.
Rosan, ik wens je een heel mooi leven, veel geluk en gezondheid, maar vooral ook liefde samen met je zus en ouders!
Mariske, dank je wel voor je opdrachtje, ik ben er blij mee dat ik dit voor jou kan maken!

Lieve groetjes,

Geen opmerkingen: