16 mei 2010

RED ROCK BACK!


Hoi Allemaal,

Tja, soms heb je inspiratie en daar moet je dan gewoon wat mee doen!!! En zo was dat bij deze tas ook. Ik kreeg het idee op het station toen ik voor mijn werk naar Nieuwegein moest. En in die tijd absoluut geen tijd om dingen te maken en te doen, dus het idee bleef maar spoken. En nu knalde het mijn hoofd uit!!! Of misschien moet ik zeggen, mijn handen uit! Ik vind hem helemaal super geworden en ik zou er zo zelf mee gaan lopen. Al heeft hij een ander doel. Hij is namelijk te koop. € 22,50 is wat ik er voor vraag.
Er zit een bloemetjes binnenvoering in en de band heb ik er zelf doorheen gevlochten.
Wil je deze leuke en stoere tas tot je eigendom maken, dan kan dat. Mail me dan even via de e-mail knop en hij is voor jou. Hij is 33 cm lang onderaan en 23 cm hoog. De hengsels zijn 40 cm.

Liefs,

4 opmerkingen:

Carla zei

Ik vind hem helemaal super Hannie!
Wat heb je toch een leuke ideeën..
liefs Carla

Roos zei

Wat een leuke vrolijke tas, jou creativiteit spat er vanaf !

Dutch Apple zei

Helemaal leuk die tas! Mooie prijs ook hoor!
Complimenten!

Groetjes!

Anoniem zei

Door de strik is hij helemaal goed geworden! Zonder was hij ook al leuk trouwens!
Groetjes van je buuf!