8 mei 2010

Fijne moederdag allemaal



Hoi Allemaal,

Ik ben als moeder super verwend vandaag, hoewel ik niet mocht/ kon uitslapen, bedacht Indy dat de bank ook wel als mijn bed kon voorstellen en dat we dan toch op die manier moederdag konden vieren! Lief toch!
Ik ben heel erg verwend met het tijdschrift FLOW! Een heerlijk blad om gewoon effe op de bank met een kop thee tot jezelf te komen. En natuurlijk de inspiratie die erin staat. Leuk!
En de meiden hebben op school fotoservetringen geknutselt! Leuk joh, in de vorm van een bloem en dan in een lieve envelop met een zelf geschreven tekst en daaraan een rood hart met een gedichtje erop! Warm wordt ik daar altijd van!

En wat ik ook nog heb gekregen is het boekje van TILDA met Sommeridees, en door Gepke van  http://www.yourzoap.nl/ in het Nederlands vertaalde bladzijden erbij! Leuk! Het boekje is ook bij haar besteld. Een leuk geschenkje erbij.
Nu kwam dit pakketje vrijdag al met de post en zo nieuwschierig als ik was heb ik de envelop geopend, want mijn naam stond er ook op. Ik ben er meteen in gaan bladeren, maar werd "betrapt" door Robin. Ze werd boos en zei dat dit een cadeautje voor moederdag was. Ik heb het haar gegeven en ze heeft het voor mij verstopt! Super toch!!!!Ze had helemaal gelijk! Afblijven moest ik!!!! Het was pas voor zondag en niet voor nu!!!De schat!

Ik wens iedereen een hele fijne en goede dag. Ook die hun moeder helaas niet meer bij zich hebben, of juist graag moeder haden willen zijn, wens ik heel erg veel sterkte maar toch een fijne dag!



Liefs,

Geen opmerkingen: