8 mei 2010

Award



Hoi Allemaal,

Ik mag me gelukkig prijzen met een award en daar ben ik ook super blij mee. Ik heb hem gekregen van Bouwiena, van dit ontzettend leuke en gezellig en creatief blog; http://zomooizohip.blogspot.com/ .

Maar ik moet er meteen een kantekening bij maken. Ik vind superveel blogs ontzettend leuk om te lezen en te volgen. Een heleboel inspireren me ook enorm, maar dit is hierbij ook de laatste award die ik in ontvangst neem, want ik vind dat we met z'n allen gewoon alles verdienen en niet alleen een award, maar met name liefde, geluk, gezondheid en wijsheid.
Ik kan heel moeilijk kiezen aan wie ik ze zal willen geven en het liefst geef ik ze aan iedereen, maar met name aan de mensen die net beginnen en die hun "ding" nog aan het ontdekken zijn! Die wil ik graag ook steunen! Maar goed, ik geef bij deze dit award helaas dus niet echt door en ik wil jullie ook vragen, hoe lief ook bedoelt, mij niet meer te nomineren. Een leuke reactie of mailtje is voor mij al zekers een voldoening die een award ook geeft.

Bij deze dus; eigenlijk aan alle creatievelingen: dit award is voor jullie allemaal!!!! En ik wordt helemaal gelukkig van jullie en ik hoop een heleboel mensen om mij heen die ik gelukkig maak, zij het met mijn creaties of met mijn blog!
Bedankt voor het lezen, volgen, inspireren en alles wat erbij komt!
Jullie zijn super!

Liefs,

Geen opmerkingen: