14 mei 2010

proefworkshop natvilten met mijn meiden


Hoi,

En als je met workshops bezig bent, dan moet je gewoon proefdraaien. En nadat we dus flink ziek zijn geweest en mijn lief veel, heel veel gewerkt heeft, was dit een uitgelezen mement van qualaty time met de meiden! Proefdraaien van de workshop en tijd met elkaar! Leuk. Het was gezellig en de resultaten mogen gezien worden. We zijn begonnen met eht draaien van vilten kralen. De meiden hebben ieders heeft er eentje gemaakt, de rest heb ik erbij gemaakt. En daarna zijn we slangen aan het natvilten geweest. Met de hoofdjes heb ik een beetje geholpen en de oogjes heb ik er voor ze in geprikt. De vlinder heb ik eerst nat gevilt en daarna geprikt. De hartjes zijn ook geprikt. En ja ik heb er weer een verslaving bij!!! Workshops geven en vilten, maakt niet uit in welke hoedanigheid! Superleuk om te doen! Wil je dit ook? Mail me dan via het emailknopje op mijn blog, of reageer op dit bericht. Deze workshop kan voor groot en klein, is leuk om te doen en je gaat altijd met een leuk resultaat naar huis!

Liefs,

2 opmerkingen:

Roos zei

Ja leuk is vilten hé, ik maak zelf ook vilt-balletjes die ik in sleutelhangers verwerk, succes met je work-shop, en een prettig weekend

Nicole Claudia zei

Dat zullen de meiden wel geweldig hebben gevonden. Aandacht van mams, lekker met water en schuim rommelen en nog een mooi werkstuk ook!!

Groetjes, Collie