20 mei 2010

FEEEST!!!!!SUPER BEDANKT ALLEMAAL!!!!!


Hallo lieve allemaal!

30.000 hits, ruim op dit blog en dat zomaar in eens. Ik had vorige week al wel eens gekeken en ik dacht dat ik dit weekend ook maar eens moest kijken, maar dan is het er zomaar in eens! En dat maakt me blij, heel blij!
Ik wil jullie dan ook allemaal bedanken voor al die mooie lieve reacties van de volgers en iedereen die wel eens langs komt wippen om te kijken wat mij zoal bezig houd! Maar dat ik dit blog zo heerlijk kan vullen is dat de meeste van jullie ook gezellig een blog bijhouden! En die inspireren mij weer. En zo is er een circel! En ik geniet ervan en ik hoop dat jullie ook van mijn gezin en mij genieten!
Ik ga nog wel even door met bloggen, en wie weet zien we elkaar nog wel, is het niet in bloggerland, dan wel op mijn hyves, dan wel live!
Nogmaals dank jullie wel!

Liefs,

1 opmerking:

Nicole Claudia zei

Het is inderdaad een cirkel. Van het een komt het ander. Ben ik niet vooruit te branden, hup zet de compter maar aan, kopje thee erbij. Lekker rondsnuffelen, kijken en lezen, her en der een reactie achterlaten, en de dame kan weer aan de gang!!

Héérlijk. En niet alleen voor kleding maken, maar ook inspiratie voor wat ik met de meiden samen kan doen. Of voor woon- en tuininspiratie kan ik volop overal terecht!!

Ik vind het gewoon héél erg gezellig!

Groetjes, Collie