28 mei 2010

Pinkstervestje voor Robin voor bij hartjesrokje


Hoi allemaal,

Dit lieve vestje is van een patroontje uit een oude bizzkids. Ik heb de mouwen iets uitgelegd en laten rimpelen in de kop en daarna verkort tot aan de elleboog!
Dit is de kleur blauw die ik in de legging van HEMA heb die onder het rode hartjesrokje kan. "Helaas" was het weer veel te mooi om het vestje niet te dragen. ;-) Gelukkig was het mooi weer moet ik eigenlijk zeggen, want wij hebben heerlijk buiten gezeten en de kids hebben heerlijk buiten gespeeld!
Ik had voor versiering op dit vestje een rozetje bedacht, maar Robin vond een enkel roosje genoeg! En dat is natuurlijk ook zo. En het rozetje is nooit weg. Ik heb er een speldje achter gemaakt en klaar is het weer! Leuk rozetje trouwens!

Liefs,

Geen opmerkingen: