10 januari 2011

XL STOFFEN

Hoi Allemaal,

Even een berichtje met heel goed nieuws voor de naaisters en creatievellingen in en om Zwolle! Karteris komt in Zwolle! En dat is voor de insiders een gevestigde naam, maar voor de mensen die Karteris niet kennen, Karteris (Patrick) is de eigenaar van een aantal stoffenwinkels in Barneveld en Oosterhout. En van de Internetsite XL STOFFEN. En vanaf dinsdag 18 januari ook in Zwolle dus! Hij komt op de plek waar vroeger de Prijsboxer heeft gezeten en zit dus vlak bij de COOP supermarkt. Ik ben in ieder geval heel blij dat ze in Zwolle komen. Ik wilde jullie dit in ieder geval ook even laten weten van mijn kant uit ;-)
Veel winkel plezier bij Karteris stoffen in Zwolle. En dan weer leuke dingen maken bij mij op naailes maken hoor!

2 opmerkingen:

Terray zei

Dat is zeker een aanwinst voor Zwolle&omgeving!!
Ik kan me voorstellen dat jij er helemaal op zit te verheugen.

Hebben ze geen personeel nodig Hannie ;-)

Lieve Groetjes
Tertia

Unknown zei

Van zo'n bericht word ik heeeel blij!!!
groetjes Geriene