31 januari 2011

BSO Het Klokhuis workshop T-shirt pimpen!








Ik ben gevraagd door de leiding van de BSO van mijn meiden of ik een workshop wilde geven. Maar natuurlijk wil ik dat!!! Leuk zelfs! Wat hadden jullie in gedachten? Er was al bedacht om T shirts te pimpen. Of ik me daar in kon vinden! Euh... maar natuurlijk! Ik heb vilt meegenomen, tule, blingblingstof en ook de hotfix.
Een paar leuke kleurplaten en ideetjes en hup na het drinken en het fruit aan de slag. De kinderen hebben eerst een soort patroon getekend. David maakte een monster. Die had ik niet als kleurplaat meegenomen. En dat heeft hij op vilt over getrokken, uitgeknipt, een beetje geplakt en de rest bij mij achter de naaimachine! . Jessie heeft een cobra gemaakt, helaas niet op zijn shirt, want zijn papa was er al. Julliette heeft het mooie uiltje gemaakt, met mooie lintjes en mooie glinsteroogjes. Leuk geworden, daar wil iedere meid wel mee lopen. Wat ik ook geweldig vond waren de voetbalshirts van Klaas-Peter en Jonathan. Just had een mooie tekening gemaakt op zijn shirt en allemaal leuke rode lapjes op de mouw gespeld. Froukje wilde de lieve poes en die moest roze worden en net als Bente was roze voor deze dames hun lievelingskleur. Bente heeft haar naam gemaakt, met haar nieuwe hondje erop! Heerlijk. Kim was druk met een paddestoel als sleutelhanger. Die is ook heel mooi geworden. Ze kunnen wel een winkeltje beginnen. Sjoerd had van zijn lievelings speelgoed een sleutelhanger gemaakt! Een Nintendo DS!! Ze hebben allemaal mee gedaan en ze waren zo lief bezig! Ik vond het heerlijk. Gelukkig had ik hulp van de juffen, want anders was dit nooit voor elkaar gekomen met zoveel kindjes, maar het was een geslaagde workshop! Dames, dank jullie wel. En kids, ik hoop dat ik nog een keertje terug mag komen ;-)

Groetjes,

1 opmerking:

Anoniem zei

Een serieus stuk opschrijven over wilde dieren kleurplaten is zonder twijfel zeker niet gemakkelijk echter ik moet zeggen dat dit
jou uitstekend is geslaagd, goed gedaan!
Here is my blog post ... Noa van Wijngaarden @ www.kleurplatenhuis.nl