15 januari 2011

cadeautje voor mijn jarige nichtje!


Ze wordt later in deze maand 10 jaar. En ons neefje die is begin januari jarig geweest. Voor hem hebben we stoer lego gekocht voor zijn legotrein.
Mijn nichtje die gaat voor haar kinderfeestje een make-up party geven! En dus heb ik voor haar een paar make-up kwastjes gekocht en nagellak in haar lievelingkleur. Daarbij ook een toilet tas die ik gemaakt heb. Deze heb ik stoer gelaten voor haar, in de kleur aqua blauw en er een borduurtje van Judith den Dulk van helpmijnmoederborduurt gebruikt. straks gaan we ernaar toe en morgen hebben we een verjaardag van een ander nichtje, zij wordt 16 jaar!

Fijn weekend allemaal!
Liefs,

1 opmerking:

Woon - Geluk zei

Wat een leuk cadeautje is dat geworden zeg! Erg leuk om te geven voor een 10 jarige!