28 januari 2011

Ik heb een kinderfeestje workshop gedaan voor Anne!












Bijna is het zover dat Anne, jarig is maar nog eerder gaat ze verhuizen naar een andere woonplaats en dus ook een andere school. De mama en Anne kwamen wel eens bij mij lang fietsen en dachten ze altijd, wat is dat??? HAMAWI??? En ze heeft me dus opgezocht en zo kwam het dat de mama van Anne en Anne samen even een kijkje bij mij in mijn atelier kwamen nemen. Of ik wel een kinderfeestje wilde komen doen voor 10 kindjes! Euh, dat is een beetje veel, maar met de hulp van mama kan het wel, denk ik!!! En ja hoor, al vonden ze het allemaal niet helemaal leuk dat ze even op hun beurt moesten wachten, maar de meesten hebben heerlijk geknutseld!!! En ze waren dik tevreden. Er stak wel eens een tong naar buiten van het geconsentreerd werken, of dat ze toch per ongeluk door het net genaaide hadden geknipt. Het was een groot genot om door de knopendoos te grabbelen en graaien om de mooiste ogen en neusjes uit te zoeken, Sommige dames maakten rokjes of strikjes en uiteindelijk zijn de meest mooie sokknuffels mee naar huis gegaan. Ouders als er een keer een knoop afvalt, of een strikje, of een rokje zakt af, de kids hebben het zelf merendeels gedaan, wij hebben met name knoopjes gelegd in de garens, maar alles is van eigen hand met de hand!!! En ik zag een talentje die veel naar haar oma keek als die aan het naaien was, en er was een ander talentje die als we niet op gingen ruimen,m ze nu nog bezig was! En het volgende talentje had zo de oren in elkaar zitten!!! Het was prachtig om te zien.

Als laatste heeft Anne van mij een mooi hart gekregen voor op haar nieuwe kamer straks voor in het nieuwe huis. Misschien aan de kast of op een ander mooi plekje. Maar dat gaat vast goed komen.
fijne verjaardag voor straks en veel geluk in het het nieuwe dorp!

Lieve groetjes,

Geen opmerkingen: