5 november 2011

Cadeautje voor de 100e volger!

Hoi Allemaal,

Ik heb voor Sylvia van De Zaanse zolder, mijn 100e volger een pakketje gemaakt, waarin ik allerlei verschillende materialen en technieken laat zien.
De armband, die is van leer, de ring, die is van katoen garen gehaakt, de boekenleggers, van fluweelband, en de mooie corsage is van wil, geprikt, met een satijnen bloem in het midden met een Tilda splitpen. Ook zit er een sleutelhanger bij van een lief klein vogeltje. En een mooi wolvilten hart met een lief vogeltje erop geborduurd.
Het lijkt een allergaartje, maar het zijn wel de dingen wat ik veel maak en ook laat maken in de workshops.
Ik hoop dat Sylvia er blij mee is! Het is haar van harte gegund!
Het is vandaag pas op de post gegaan, maar ze weet dat het eraan komt! Hopen dat ze niet meteen vandaag en morgen mijn blog leest, maar volgende week zit ik zeer krap in de tijd om te bloggen, vandaar dat ik het nu maar vast doe ;-).
Veel plezier ervan!

Lieve groetjes,

1 opmerking:

Zaanse Zolder zei

Jaaaaaaaaaaa en die 100e volger was ik !!!

Je hebt ons echt verwend zeg !
De postbode bracht vanmorgen je pakje en ik heb gewacht met open maken tot Laura thuis was.

Laura dook gelijk op die vilten bloem af haha ! Die moeten we dan maar eerlijk delen haha.

Ik vind zelf je geborduurde hart met vogeltje ontzettend lief maar eigenlijk is natuurlijk alles leuk !!!

Je hebt zeker laten zien wat je allemaal kan maken van verschillende materialen, hartstikke mooi.

Ik zal een beetje reclame maken voor je op mijn blog, dat heb je meer dan verdiend.

Heel heeeeeeeel erg bedankt voor al dat leuks !!

Superleuk dat je dit allemaal hebt gemaakt, we genieten van dit moois. Vooralsnog nog niet in gebruik maar alleen nog even naar kijken en een mooi plekje zoeken om te showen.

Christian heeft mij te kennen gegeven dat ik voor hem ook zo een boekenlegger moet maken..... maar dan wel van Ajax (uuuuuh).... ik ga m'n best doen dus.

Heel erg bedankt vanaf De Zaanse Zolder !

Groetjes van Sylvia