4 oktober 2011

WOLVILT van de Witte Engel nu ook op de markt te verkrijgen!

Wat doe je als je de vraag krijgt of ik ook iets leuks met WOLVILT kan. Iets leuks met wolvilt maken!
Ik heb voor Jennette v Goor voor op de markt een heel mooi hart gemaakt. En voor jongens de stoere auto caravan set! het hartje kan natuurlijk heel leuk voor aan een deur, of aan een kast, of noem maar op. Maar die auto, zie je hem al staan op een boekenplank, of op de kast, vensterbank bij die lieve jongen die van gave auto's houd???? Leuk toch!?! Dit vilt werkt echt heerlijk! Ik ben blij dat Jennette ze in alle gangbare kleurtjes heeft en dat ik dan me nu ook heerlijk daarmee kan uitleven. De ideetjes spoken al door mijn koppie. Het hartje is met de hand gemaakt helemaal, en de auto met caravan is met de machine gedaan, ook om de verschillende technieken te laten zien!
Wil je deze zelf bewonderen, dat kan op de woensdagmorgenmarkt in Zwolle Zuid, of de vrijdagmorgenmarkt in het centrum van Zwolle.
Groetjes

Geen opmerkingen: