13 oktober 2011

Afscheid BSO


Hoi,

Helaas is mijn contract niet verlengd bij mijn werkgever en loop ik sinds 1 oktober thuis. Dit was onverwacht en aangezien het nu een krapte op de arbeidsmarkt is, hebben we moeten besluiten dat de kinderen de BSO zullen moeten gaan verlaten. Indy is daar vooral erg verdrietig om. Ik vind het jammer voor haar dat het zo moet, maar ja.... het is niet anders. Gelukkig mag ze af en toe met een vriendje komen spelen en zo en de BSO zit bij school in, dus de juffen zullen ze nog veel zien en de vriendjes van de BSO blijven natuurlijk vriendjes, want ja dat zijn ook de vriendjes uit de klas.
Wat wel jammer is, is dat er wel echt een afscheid is. En daarvoor gaan de meiden vanmiddag trakteren op cake patatjes, met slagroom als mayonaise.
Een parapluutje erin en klaar! Maar voor alle juffen hebben we wel iets speciaals gemaakt. De meiden hebben de juffen gevraagd naar hun lievelingskleur. En dat heb ik natuurlijk omgezet naar naam gastendoekjes. Een vrolijke bloem erbij!
En dan willen wij, Bert, Indy, Robin en ik de dames allemaal heel erg bedanken voor de leuke uren dat de meiden bij jullie hebben gehad! Jullie zijn Toppers! En wie weet meld ik de meiden al snel weer aan, als er een nieuwe baan in het vooruitzicht is.
Maar dan gaan we daarna niet weer zo uitgebreid afscheid nemen hoor! Af en toe verdienen ook jullie een pluim voor jullie inzet en dat is dus bij deze. Ik hoop dat jullie ze leuk vinden. En een afscheid wordt het nog niet, want ik mag nog wel een workshop geven binnenkort!
Meiden, bedankt!!! En tot snel!

Groetjes,
Indy,
Robin
Bert en Hannie

5 opmerkingen:

Zaanse Zolder zei

Wat een leuk idee, dit afscheidkadootje.
Wel jammer dat er afscheid genomen moet worden. Hopelijk vind je snel weer een leuke baan.
Ik zit ook thuis, sinds januari, iets nieuws vinden valt alles behalve mee maar we houden de moed erin en ondertussen maar lekker fröbelen ;-)
Hé ik zie dat ik als ik nu volger van je word.... nummer 100 bent, jiehaaaaaa!

Hannie Mars zei

Hoi Zaanse Zolder!!! Wat leuk!!!! Mijn 100e volger!!! Och, wat heb ik er lang op gewacht!
Wil je mij even prive mailen over je huisadres, dan heb ik een leuk aardigheidje voor je!!! Moet nog wel gemaakt worden hoor, dus wel effe geduld, maar het komt goed!!!
Dank je wel dat je me komt volgen!!! Groetjes Hannie.

Nicole Claudia zei

Hè, wat jammer dat je contract niet verlengd is. Dat zal wel even wennen zijn, niet alleen voor jou maar ook voor de meiden. Want zo te horen hebben ze het heel gezellig op de BSO, dat is toch wel een onderdeel van hun week geworden.

Leuk afscheid heb je gemaakt voor de juffen!

Hopelijk heb je binnenkort toch weer een baan of komt er iets anders op je pad (je weet maar nooit, hè!).

Nu denk ik niet, dat jij je direct zo snel zult vervelen, je hebt zoveel creatieve hobby's en ideetjes...

Groetjes, Collie

Hiske zei

Hoi Hannie,

Het afscheidscadeautje viel zeker in de smaak hoor, wat ontzettend lief en leuk! En handig je visitekaartje erbij in, want zo kon ik je website vinden.

Volgens mij hebben de meiden een feestelijk afscheid gehad, de kinderen vonden de traktatie erg lekker (en wij leidsters stiekem ook wel)! Heel erg bedankt hiervoor en succes met het vinden van een nieuwe baan .. Wie weet kunnen we Indy en Robin binnenkort weer verwelkomen haha!

Groetjes, Hiske

Mirella zei

Wat enorm balen zeg dat je contract niet is verlengd.
Ik vind de afscheids kadotjes geweldig, wat een geweldige kleuren zo samen!

Gefeliciteerd met je 100e volgster!