8 augustus 2011

Misschien een beetje te vroeg, oud en nieuw! (1)

Lang leve de IKEA!!! We hebben de speelhoek veranderd, op de onderste foto zie je hoe het was en op de bovenste twee foto's zie je hoe het nu is. We hadden twee open kasten met allemaal gekleurde kratten en speelgoed erin, met ertussen een klein bureautje en daarboven een schoolbord. Er hebben heel wat vlaggen met verjaardagen, sinterklaastekeningen, pretparken en meer op gestaan, maar dat is voorbij! Indy krijgt af en toe wat mee van school thuis te maken, ze heeft al een powerpoint presentatie gemaakt via het internet. Ze heeft de Rekentuin, ook een heel leuk programma, waar je al lerende wijs tuintjes kan onderhouden en daarmee ook punten verzameld, maar alles nadat ze sommen heeft gemaakt. Maar you tube is ook een favoriet van beide meiden, en foto's, dat heeft Indy sinds ze communie heeft gedaan. Dus dan kan ze zelf haar toestel leeg maken en alles ordenen. Hier zie je een filmpje wat mevrouw zelf heeft uitgedacht. Wij hebben er hartelijk om moeten lachen, want heel eerlijk is het ook heel slim. Mensen die mijn Hyves volgen hebben hem al gezien, maar hij blijft zo leuk dat ik hem ook met jullie wil delen.
Dus voor deze dingen allemaal en meer ligt en ruimte hebben we de speelhoek nu tot dit plaatje kunnen brengen. Alles komt wel bij de IKEA vandaan, maar ik vind het mooi en ik vind het behang heel leuk!
Er komen nog twee zilveren boekenplanken bij en ook een bloemen memobord (ligt op het bureau al te wachten om opgehangen te worden) wat ik gemaakt heb. Heel vrolijk. Op de onderste foto zie je de oude (leeggehaalde) situatie, en daarboven dus de nieuwe!
Dus nu op naar een schilderij en een knuffeltje wat ik nog wil maken voor in de hoek.

Lieve groetjes,

Geen opmerkingen: