31 juli 2011

Boekenleggers gemaakt!

Mooi van kleur en mooi van uitstraling!! Deze boekenleggers heb ik met veel plezier gemaakt. Het is van een mooi breed fluweelband, met een mooie dikke parel onderaan. Deze geeft direct aan waar je gebleven was in het boek! Leuk ook om cadeau te geven, voor die mensen die nog geen e reader gebruiken, en toch lekker kiezen voor een echt boek. Die mensen die van de geur van papier houden en van het geknisper van de bladzijdes! Heerlijk. Ik ben ook een boeken verzamelaar, maar dan wel de handwerkboeken en de knutselboeken, hahaha! Ook gebruik ik natuurlijk wel de E books van Farbenmix en zo, daar kan ik ook niet genoeg van krijgen, heb net nog een leuke aangeschaft met allemaal bloemen om te maken. Die is van Farbenmix. Ik ga daar gebruik van maken bij een komende workshop in september, dus ik kan jullie daar nog niet teveel van laten zien! Maar dat komt snel genoeg!!! Dus voor nu eerst even deze mooie boekenleggers voor de echte boekenlezers!!! ;-)

1 opmerking:

Juffrouw Tuttebel zei

Prachtige boekenleggers wat een leuk idee.
Ik ben net ls jij een echte boekenliefhebber een e-reader komt er hier niet in :-)

Groetjes Arjanne