2 juli 2011

Braderie Kinderdagverblijf!!!

Hoi Allemaal,

Vanmorgen mocht ik op de braderie bij het kinderdagverblijf staan. Het was heel leuk en gezellig. Een van de leidsters hebben me gevraagd. Ouders zouden er ook met kleedjes en dergelijke staan. Je kon diertjes aaien ( boerderij de Huppe was er natuurlijk ook met de dieren) en blikken gooien, schminken natuurlijk en nog heel veel meer.
Dus ik had leuke dingetjes voorbereid om te kunnen laten zien. Ondanks dat de opkomst niet zo heel hoog was heb ik wel een leuke en positieve ochtend gehad. Indy ging op een gegeven moment lekker kaartjes uitdelen en misschien komt daar ook nog meer uit voort. De leidsters van het kdv hebben nu ook een mooi memobord op hun toilet, want ja... toen ik even van het toilet gebruik ging maken, kwam ik een oud prikbord tegen,die heb ik dus even laten vervangen door een exemplaar van mij ;-). Ik heb iemand nu ook leren kennen die zich op de wachtlijst had gezet voor mijn naailessen, heel leuk en top! Nu even kijken of ze al boven aan de lijst staat om opgeroepen te worden. Dat is de volgende klus, de administratie voor de naailessen en de andere opdrachtjes die ik nog heb staan. Daar ga ik nu lekker mee aan de slag.
Ik zal binnenkort nog meer laten zien wat ik voor de braderie heb gemaakt. Maar voor nu even een paar mooie badjasjes.... die zijn niet verkocht, dus is nog te koop!!! Mail me voor de maten en prijzen!!! Is ook leuk voor een kraamcadeau of voor een verjaardag!
Dames bedankt!!!

Groetjes,

Geen opmerkingen: