2 juli 2011

Vlaggetjes voor Kyan!!!


Hoi allemaal,

Voor een collega heb ik deze vlaggenlijn in opdracht gemaakt. Het is voor har neefje en als tante is ze maar wat trots! Ik zie dat hoe ze over haar neefje praat en dan glimmen haar ogen, zo mooi om te zien. Ze had mij het geboortekaartje gemaild, ( sorry, ik krijg de foto niet gekanteld) en daar ben ik mee aan de slag gegaan.
Ik heb de stofjes allemaal zo kunnen kiezen dat het precies zoals het kaartje is. Ik heb nog nooit de letters op vierkantjes gemaakt, want dat is heel veel werk. Het is niet dat ik veel werk erg vind, maar goed... je begrijpt me vast wel! Ik vond het bij deze vlaggenlijn wel heel mooi uitkomen zo!
Ik hoop dat Kyan er blij mee zal zijn, en anders de ouders vast wel!
Kyan veel geluk voor jou en je ouders/ familie. Wees maar lief voor die tante van je, want dat kan je vast nog wel eens van pas komen ;-)

Groetjes,

Geen opmerkingen: