26 juni 2011

Communie Indy!

OK, ik beken, ik heb Indy en Robin vandaag op deze bijzondere dag een beetje mascara opgedaan! Mooi, niet? haha! Ze was best een beetje zenuwachtig, mocht nog twee keer iets voordragen in de kerk, wist veel antwoorden van de pastoor en vertelde daar vol enthousiasme over. Niets mis mee! Onze meid heeft vandaag haar eerste communie gedaan. En wat was ik trots op haar toen ze met haar doopkaars in de hand de kerk in kwam. Gister de voorbereidingen getroffen, naar de kapper, de haren flink in de krul voor haar, voor Robin ingevlochten en ik lekker kort! De boodschappen in huis gehaald, en daarna het eten voorbereid en de cakes gebakken! Heerlijk met vrolijke hartjes en bloemetjes erop. Indy heeft geholpen met de cakes te bakken en Robin heeft geholpen de mooie cakes te voorzien van het marsepein. Alles uitgerold en de vormpjes uitgestoken. De nageltjes gelakt, de nageltjes geknipt en bijgewerkt. En dan ja... de kinderen hadden tijdens de voorbereidingen zoveel leuke knutsels gemaakt, (Allemaal mooie vissen en die van Indy... dat is die gele aal!!!) die moesten natuurlijk in de versierde kerk. Ik ben met een paar andere ouders tot kwart voor 10 in de kerk bezig geweest om hem mooi te maken voor vandaag. En hij zag er mooi uit. Maar met alle mensen die gekomen zijn was de kerk vol! Over vol. Er zaten zelf mensen in de hal!
De dienst was leuk en vrolijk en de zon scheen door de kerkramen. De temperatuur klom al snel op. na de dienst is Indy super verwend. Veel leuke cadeautjes! Veel lieve familie en vrienden om ons heen buiten en binnen en dat maakte dat het vandaag een super dag was.
Ik had voor Indy geen jurk, maar een hele mooie tuniek, met fijn kant en een mooie witte spijkerbroek. Het tasje is zelf gehaakt, eigenlijk wilde ik hem er niet bijdoen, want hij matcht niet super, maar Indy had hem om en deed hem niet meer af. Dus ach... het is haar dag!
ik kwam dit tasje ergens tegen, ik heb het ook opgeschreven waar ik hem gezien had, op welk blog, maar ik ben het briefje kwijt, dus als ik hem vind, dan zal ik het jullie zeker laten weten war ik dit leuke tasje gezien heb. Ik heb hem gevoerd in wit linnen met eenzelfde kleur bloemetje erop. En het knoopje van een houtje touwtje maakt het wel weer wat sportiever. Het muzieknootje heeft Indy er zelf bij uitgekozen! Ik vind het al met al wel een heel leuk geslaagd, gehaakt tasje!
Iedereen die er was, hartelijk bedankt nogmaals, ook namens Indy! Het was een onvergetelijke dag!

Liefs,

1 opmerking:

Diana, zei

Van harte gefeliciteerd met de communie van Indy! Ze zag er prachtig uit, zo te zien. En geweldig, zo'n mooi tasje erbij.

Groetejs Diana