26 juni 2011

Meesters en juffendag!

Tja, en als je dan zulke toffe meesters en juffen hebt, dan hebben ze daar echt wel een leuk cadeautje voor verdient! Afgelopen vrijdag was het dan zover, op school was er weer de meesters- en juffendag. Alle verjaardagen worden dan op een dag gevierd, er is wat lekkers voor de kinderen en de kinderen mogen op hun beurt ook de meesters en juffen verwennen met een klein cadeautje. Het zijn broches. En weer zat Robin naast me, alles nauwlettend in de gaten te houden. Ze koos de bandjes eromheen uit en Indy vond dat de meesters ook een speld op moesten krijgen. Ze krijgt af en toe van Meester Maarten ook les bij zelfstandig werken. Dus .... OK, welke kleur en lintjes, hoe doen we dat dan? Maar hier het resultaat. Een lekker chocolaatje erbij, en die had ik eigenlijk alleen voor de juffen, dus er een nieuw papiertje omheen gemaakt, en dan ook nog zelf gemaakte kaarten van Robin voor haar juffen! Hartstikke leuk allemaal. En bij een groot feest hoort er ook bij dat je verkleed mag komen! Indy vraagt al tijden of ze een Indyaan mag worden. Euhh, mama kan nu niet zo een pak voor je maken meid, maar ik zal kijken wat ik kan doen. En hup een andere moeder heeft ons weer uit de nood geholpen! Super, Indy was Indyaan!!! En Robin, tja... die wilde gewoon graag haar Spaanse jurk aan. Ik mocht haar niet op de foto zetten, om op mijn blog te plaatsen, dus bij deze alleen een foto van Indy.

Groetjes,

Geen opmerkingen: