4 juni 2011

Opdrachtje af, boekomslag!

Hoi allemaal,

Ik kreeg via mijn hyves een berichtje of ik iets persoonlijks kon maken voor iemand als afscheidscadeautje. Maar natuurlijk, als het persoonlijk moet worden heb ik er helemaal wel oren naar. Kijk maar naar de geboortekussens met naam van de baby erop, naar smaak van de ouders en in stijl van de babykamer, of geboortekaartje.
Dus ik ging aan de slag, maar ja.... wat is naar smaak als je geen geboortekaartje hebt, want de jonge vrouw waar dit cadeautje voor is, is niet meer een ukkie! hahaha.
Dus ik kreeg sfeerplaatjes, en soort van moodmemo (i.p.v. een moodbord), via de mail. Leuk, dus ik de stofjes erbij zoeken. Maar ja.... is het dan nog wel goed en naar wens van de opdrachtgever......Hmmmm?
Dus na een ontmoeting en stofkeuze in mijn atelier zijn we tot een kleurcombinatie gekomen. Het zou helemaal goed komen, maar dat kwam het niet. Wat was er nu aan de hand??? De naam was niet mooi in combi met de vlinder. De vlinder is overigens van Der Stickbear.de. Een mooie serie van Lovely Ornaments.
Heel veel steken en een paar draadknappingen verder de vlinder in combinatie met de naam op de omslag gelegd. Nee.... dit kon niet. Dus hup, een nieuwe naam gemaakt die sierlijker en kleiner uitviel. En dat was beter. Ik heb er ook een lintje aan de binnenkant gemaakt om een visitekaartje achter te doen, maar ook weer een bladwijzer, op verzoek twee. Staat ook weer vrolijk tussen de witte bladzijdes.
En van de andere naam heb ik maar een boekenlegger gemaakt, tja..... zonde om zo'n naam weg te doen dan, toch? Dus ook daar de ontvanger hopelijk blij mee gemaakt. Astrid, veel plezier ervan!

wil je nu ook zo'n persoonlijk cadeau? Laat het me dan even weten. Je kan me mailen via de rode button naast deze tekst, boven aan de bladzijde.


Lieve groetjes,


Geen opmerkingen: