20 augustus 2011

Kraamcadeautjes in opdracht!

Hoi,

Ik heb vandaag een spoedklus afgemaakt voor een kraam cadeautje! Enne, is het niet leuk??? de bovenste foto is de achterkant van een baby badjasje. Deze is gemaakt met een borduurtje van Judith, help mijn moeder borduurt! Ik heb er zelf Lief ingezet. En je ziet meteen wat voor een mooi resultaat het geeft. Ik heb de naam van de baby voor op geborduurd in het wit, zodat je het goed ziet! Mooie naam, niet Janaila?
En het Ikea Lampenkapje heb ik geborduurd met naam met hetzelfde lettertype. Zo schattig is het geworden!
tja... en dan die stoere lampenkap! Ik vind hem zelf helemaal top. de opdrachtgeefster wilde er graag ook een naam op. Ik had hem al gemaakt met twee sterren. Ik dus met een stoer lettertype aan de gang, gespiegeld in Paint, en dat op transferpapier van de HEMA afgedrukt. Helaas heb ik nu transferpapier op mijn strijkplank! Oef, dat is balen, maar... het resultaat mag er zeker zijn! Helemaal top!
Ik hoop dat de moeders en de geefster helemaal blij zijn met het resultaat! Ikke wel in ieder geval!
En ik wens de baby's heel veel gezondheid, liefde en geluk in hun leventje! En dat ze maar van de mooie lampjes mogen genieten, en het badjasje lekker mag dragen als ze straks een beetje kan staan en misschien al wel een beetje kan lopen!

Fijne zondag allemaal morgen!
Groetjes Hannie

Geen opmerkingen: