27 april 2011

Workshop op een kinderfeestje gegeven! Groot succes!!!





Tjee,
Wat een gezellige groep meiden! Het konden zo de vriendinnetjes van Indy zijn, maar ja.... het waren alle meiden uit de klas van Anne. Anne kennen jullie misschien nog wel van het feestje dat ze zou gaan verhuizen uit Zwolle en dat we het verjaardags- en afscheidsfeestje hebben gehouden. We hebben toen deze sokknuffels gemaakt! Toen was het leuk en nu was het weer net zo gezellig!
En wat hebben we gedaan... textielschilderijtjes gemaakt. Een canvasdoek bekleed met leuke fleurige stofjes. En dan ook leuke figuurtjes erop en lintjes en gehaakte bloemetjes. Wat waren de lintjes en bloemetjes gewild!!! Heerlijk van die enthousiaste meiden! Voor Anne heb ik een leuke broche gemaakt, dat zie je op de bovenste foto. Leuk paars met wit. Al vonden mijn meiden het oranje er niet zo leuk bij passen. Tja.... Anne en haar moeder vonden hem wel leuk!
De schilderijtjes zijn allemaal roze en rood en meiden achtig, maar er is er altijd wel eentje die gewoon doet wat zij mooi vind en dat is dan net weer een beetje anders dan de andere meiden hebben. En weet je, alles kan en mag! Ik vind het mooi dat je je eigen ding kiest, ik vind het zwarte schilderijtje ene super exemplaar geworden, maar het olifantje vind ik weer super lief en de hartjes zijn mooi en leuk gecombineerd en de bloemetjes lekker fleurig! Dus eigenlijk allemaal top!!!

Ik ben erg benieuwd naar de reacties van de papa's en mama's die de meiden op zullen halen straks. Wat zullen ze er van vinden, de meeste papa's zullen toch wel een spijker in de muur moeten slaan vanavond! Succes allemaal! En wie weet als je het leuk vind om een workshop met mij te doen, mail me dan. Er zijn vele mogelijkheden.

Dank je wel Anne en Mariske dat ik mocht komen. Ik vond het weer gezellig en leuk om te doen.

Lieve groetjes,

1 opmerking:

mariske zei

wij vonden het ook een heerlijke middag, helemaal ons ding!
tot ziens,
Anne en Mariske