16 april 2011

Workshop op de Klokbeker, middenbouw!




Wat was dit gaaf om te doen zeg!!! Wauw! Het was super!!!
Nu zullen jullie je afvragen wat dan ook zo super was...... nou, op school hebben we het thema milieu. En wat kunnen we allemaal met milieu, hergebruik is een van de grote dingen die aan de orde komt. En wat kan je leuk hergebruiken.... oude sokken. Ik heb er intussen al heel wat gespaard! Ik moet bekennen ook wat leuke exemplaren voor spotprijsjes gekocht, maar de meeste gespaard! Oeps... ik dwaal af.
Terug naar school en het project hergebruik. Of er ouders zijn die wel wat weten met hergebruik. En tja.... in mijn wereldje kom je dan inderdaad in dit soort hergebruik. Ik heb genoten van de kinderen. Wat knap wat ze al konden! Sommige die deden het super en anderen ( zie laatste foto) die hadden er wat moeite mee. Hoe krijg je de draad in de naald?... hoe ziet een tong er dan uit, vierkant? .....Juf..... Hannie..... moeder van.... hoe maak ik een knoopje? ... hoe maak ik ogen/ oren?..... maar verbluffend resultaat. En het mooiste van alles is dat ik dan zo super trots op de resultaten ben, hoe goed ze dat allemaal zelf gemaakt hebben! En ook hoe de kinderen makkelijk met ons als ouders omgaan en wat knappe resultaten ze hebben gemaakt!
Ik heb hele leuke  resultaten voorbij zien komen en het mooiste is, de meest stoere jongens geven zich zelfs twee keer op voor een workshop naaien! Cool!!!!

Top iedereen, de volgende keer ben ik zeker weer van de partij, maar dan voor iets anders, ok? Ik had ze beloofd ook een keer met de naaimachine te komen, zodat ze ook een keer iets achter de naaimachine kunnen doen! Dat wilden ze graag, dus ik moet effe een keertje met de juf gaan praten.

Groetjes,

Geen opmerkingen: