13 april 2011

Een ware BABYBOOM! Lang leve de labeldoekjes!




Floor, Luuk, Noud, Ties en Jurre, allemaal baby's die net zijn geboren en die in hun zintuigen kunnen laten prikkelen door de labeldoekjes die ik voor ze heb gemaakt. Leuk met hun eigen naam erop. Dat maakt het erg persoonlijk. Ouders zijn hier vaak heel dol op, vooral ook omdat de naam erop staat. Die van Ties en Jurre, die zijn in de kleurtjes van het mooiste visje van de zee boekje gemaakt. Noud mocht stoer en met spijkerstof!( er zitten op de foto nog spelden in het doekje, maar ik zal hem eerst helemaal afmaken, voordat Noud er mee mag spelen hoor!) Enne die van Floor, lekker meisjes was de opdracht en dan de laatste Luuk, Luuk had een heel lief babykaartje met aqua en lime en wit, met bloemetjes, maar dit is er uiteindelijk van gekomen! Ik hoop dat ze welkome geschenken waren! Veel plezier ermee en heel veel geluk voor de jonge gezinnen en dat de babytjes mogen opgroeien tot mooie mensjes! :)
Wil je ook zelf een labeldoekje met naam bestellen, laat het me dan even weten en druk op de rode button boven aan mijn blog. Dan kunnen we een passend exemplaar voor jou en die nieuwe wereldburger maken!

Liefs,

Geen opmerkingen: