13 april 2011

Kinderknutsels en schilderij voor m'n nichtje




Hoi,

na een kijkje op de kamer van mijn nichtje die een nieuwe kamer krijgt kwamen we samen, (mijn nichtje en ik) al snel tot de conclusie dat een leuk nieuw schilderij voor haar nieuwe kamer wel erg leuk zou zin, maar dan liever met Dolfijntjes, tante Hannie!? Of dat dat kon?
maar natuurlijk. Mijn nichtje is niet van de hele felle kleurtjes en veel roze en rood en oranje, dus hierbij het dolfijne schilderij, ik hoop dat ze er ook dolfijn veel plezier van heeft op haar nieuwe kamer als die straks af is!
Enne de meiden hebben van rubberplaat een paasslinger gemaakt. het ziet er erg vrolijk uit bij ons thuis op dit moment met al die vrolijke kleurtjes in huis! Heerlijk. natuurlijk moest de slinger ook hangen.

Groetjes,

Geen opmerkingen: