4 maart 2011

babyboom en bijna babyboom





Hoi,

Tja, en dan komt in een keer alles tegelijk :). En alles, dat zijn de meisjesbaby's. Er zat ook geen enkele jongen bij deze keer. Wie weet komt er straks in een keer alleen maar jongens, dat kan natuurlijk ook.
Esmèe is de dochter van een broertje met zijn vrouw van een vriendin van mij. (snappen jullie het nog??? hahaha)
Deze mooie meid is wel op een heel speciale manier geboren!!! In de auto, op de achterbank, onder de watertoren van Bussen!!! Dat hoor je niet vaak. Gelukkig maken vader, moeder en dochter het goed!!!
Mijn vriendin wilde vlaggetjes voor haar, natuurlijk in het roze.
Toen kwam ik ene buuf tegen in de speelgoedwinkel, en met dat ik haar vroeg wat ze daar eigenlijk deed, (kids al groot) kwam bij mij het idee op dat ze iets zocht voor een baby'tje. Ik heb dus heel eerlijk gezegd die speelgoedwinkel hun omzet weg gehaald, want tja... ik maak natuurlijk ook hele leuke babydingetjes :)
En ja hoor, dat was voor babymeisje twee, Lotte!
En toen heb ik voor een vriendin van mij een rompertje geborduurd. Zij is zwanger en ik wilde eigenlijk gewoon iets liefs opsturen in haar roze wolk!

En een opdrachtje voor een geboortekussen, nagemaakt van het kaartje. Is hij niet super!!! Ik hoop dat alle meiden super meiden zullen worden!!! Dat ze maar mooi, groot en gezond mogen worden. Alle papa's en mama's gefeliciteerd met jullie roze meiden!

Liefs,

2 opmerkingen:

Annemiek zei

Leuke dingen weer hoor!!!! Super!
Daar zullen de meiden wel erg blij mee zijn!
Liefs Annemiek

Carla zei

wat mooi Hannie, vooral het kussen vind ik enig!
liefs Carla