26 juli 2010

Rok wat te groot was.....

wordt jurkje voor Indy!!!
Hahaha, wat een leuk ideetje. We waren bij mijn vriendin op verjaardagvisite en ze vroeg of ik iets met een rok van haar kon doen. Hij was haar te groot geworden en mij past hij natuurlijk helemaal niet, maar om er een jurkje voor een van mij meiden van te maken. Dat is natuurlijk niet tegen dovemansoren gezegd! Ik aan de slag, eerst Robin "gepast", maar voor haar was hij te groot, dus toen bij Indy "aangepast"! En ja hoor, ik zag het al voor me. Ik heb toen de voering eruit gehaald, de rits en de figuurnaden. Daarna er een biasbandje en een stofje aan de binnenkant ertegen aan gezet voor de tunnel. Mooie schouderbandjes eraan, stiekie erdoor en dan was hij klaar. Alleen een beetje saai zo, dus HUP een broche erop en nu was hij wel vakantieproof! NIEMAND mag deze mooie blonde meenemen op onze vakantie, ze is van ONS!!!! hahaha, het land waar wij naar op vakantie gaan zijn ze nogal gek op de blonde, mooie blauwogige meisjes. Die willen ze allemaal wel. Maar nee hoor, wij passen goed op dat iedereen weer goed mee naar huis komt!

Liefs,

Geen opmerkingen: