7 juli 2010

Klaar! We kunnen op wereldreis!



Of eigenlijk ze, want ik ga niet letterlijk mee, maar wel figuurlijk!

Mag ik u voorstellen, Prinses Isabel!!!!


En Prinses Isabel heb ik dus gemaakt voor de wereldreis. En Dino Daan gaat met haar mee!
Aan de achterkant is nu te zien hoe het matje erin vast zit, en in de rol die je daarna ziet zit alles bij elkaar opgerold. Het matje en het hoofdkussen en dan ook nog de hele slaapzak. De rol is vast te zetten met linten en daarnaast een "elastieken riempje" om hem compact en draagbaar te houden.

Isabel heeft een mooie bolle rok, een kroontje en daarbij ook nog muiltjes! Ze is helemaal compleet. Een geluks-wensketting om haar hals. Wat wil je nog meer.
De prinses en de Dino heeft de Koningin moeder getekend en ik heb het geheel gemaakt en uitgewerkt.
Het was een super leuke opdracht en ik wordt hier altijd blij van. De blijdschap van Isabel en de Koningin is gaaf om te zien. Daar doe je het voor! En als ze ergens over de wereld zijn, dan zou ik graag een foto willen laten zien waar ze zijn geweest! Mijn Dino Daan en Mijn Prinses Isabel met de Koningin moeder en de Koning vader!
Goede reis! En alles wat daarbij hoort!

Liefs,

1 opmerking:

Diana, zei

Waauw Hannie! Wat knap gemaakt! Echt supermooi geworden. Daar zullen ze vast heerlijk in slapen!
Goede reis voor hen en een fijne vakantie voor jou en je gezin...

Groetjes Diana