5 februari 2010

vlaggetjes exclusief


Hoi,
Gisteren zijn de exclusieve vlaggetjes opgehaald. Ik heb ze gemaakt voor een meisje, SAM ;-) en Sam wordt 1 jaar. Het is een heel bijzondere, want deze vlaggenlijn komt voor het raam te hangen en van de buitenkant kan je zien dat ze voor Sam hangen en aan de binnenkant lees je ook Sam! Ik heb er zigzagband aangezet, ook aan weerszijden en daarbij heb ik hartjes gemaakt om tussen de vlaggetjes te hangen. Helemaal in de stijl van de moeder, toen Sam net geboren was. Goed toch!
Ik vind ze schattig.
Heb jij ook intresse in een naamvlaggetjeslijn, mail me dan!

Groetjes,

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk zo met die hartjes erbij!

Terray zei

Hey Hannie

Wat ontzettend gaaf is deze speciale vlaggetjes lijn geworden. En heel schattig die hartjes erbij. Denk dat Sam en haar moeder er heel blij mee zullen zijn.

Liefs
Tertia