27 februari 2010

Buit handwerkbeurs


Hoi,

Gisteren naar de handwerkbeurs hier in Zwolle geweest. Ik heb even goed inkopen gedaan en ik ben heerlijk geslaagd. Nu aan het "werk" hahaha!
Ik heb een mooie "opstrijkpoes" in het zilver gekocht bij het http://www.parelparadijs.nl/ gekocht. Ze vertelde me dat er hele mooie applicasties in Fullcolor er binnenkort bijkomen. Ik heb er eentje gezien en ik ben erg benieuwd naar de andere ontwerpen. Ook vertelde de eigenaresse dat ze een nieuw zusje hebbeb gekregen, nl; http://www.lintjesenco.nl/ een site die meer op de lintjes en bandjes gespitst is. Heel erg leuk om te neuzen als een lintjesliefhebber als ik!!!! Hij staat bij mij al onder mijn favorieten! En zeker fijn om te weten voor de freubellaars onder ons!
Ik heb een pompoenmaker en Yoyomaker bloem en een roosjesmaker gekocht! Ik kan niet wachten om ze uit te proberen.
Als patroon heb ik een knipogende uil meegenomen en als pakketje en setje van drie geblokte haasjes! Ziet er erg schattig uit!
En het boek, daar ben ik helemaal blij mee! Het boek heet "Sommerfrische" Rosen, Apfel, Turlellauben.
Een boek vol appels, hartjes en roosjes! Heerlijk boek als een Tilda al like!
En nu ik het toch over Tilda heb heb ik mooie grote splitpennen gekocht van de rozen van Tilda! Ziet er erg mooi uit en ik denk dat ik die ga gebruiken op een tas of zo. Nog wat garens, lintjes, bandjes en drie schattige knoopjes was mijn buit compleet en mijn portomone leeg! Als hij woensdag maar weer gevuld is, want dan is hier in Zwolle het stoffenspektakel!!!

Liefs,

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Die pompom maker zoek ik ook.. Heb alleen een keer de twee kleintjes gekocht, de grote hadden ze niet meer... Balen! Zw zijn erg makkelijk in gebruik!

Groetjes van je hobbybep-buuf

Carla zei

Wat een mooie buit Hannie, heerlijk hé zo snuffelen op een beurs en met leuke dingen thuis komen.. die ook nog nuttig zijn hahaha.
Veel plezier met je aankopen maar dat zal vast lukken!
liefs Carla