18 februari 2010

lakentje, broche, kussens

Hoi allemaal,



Op de bovenste foto zien jullie een van de twee kussenhoesjes die ik gemaakt heb voor iemand. Ze was er super blij mee, ik vind het ook erg vrolijk staan!
Daarna heb ik voor een ander weer een heel leuk lakentje gemaakt. Dit lakentje is voor in de wieg. En het andere wiegelakentje wat ik gemaakt heb, is met de naam van de baby, dus ook die laat ik weer niet zien, totdat de baby gezond en wel ter wereld is! Laten we hopen dat alles goed blijft gaan met de moeder en (nog ongeboren) kleine!!!
Als laatste wil ik jullie een broch laten zien die ik gemaakt heb voor de verkoop!! Hij is lekker fris van kleur. Een gehaakt rozetje, geen bloemetje dit keer. Daaraan wat bijpassende lintjes en een roosje en een mooie broche aan de achterkant. Heerlijk om te doen!
Deze broche ligt op een stuk fleece die ik op de vrijdagmarkt in Zwolle heb gekocht bij Reuver stoffen, Eddy en Ine Reuver! Ze hebben altijd mooie stoffen en de service is altijd uitstekend! Het is een hele mooie fleece en lekker fris van kleur. Ook heb ik de roze variant meegenomen. Donker roze ondergrond en lichter roze stip. Van deze fleece lappen wil ik nog meer matrouskaknuffelkussens maken! Heerlijk om te doen en zo'n vertederend resultaat! Ik zie menig vriendinnetje en mijn eigen meiden er mee slapen, lopen, spelen, knuffelen, kletsen en wat al niet meer!
Een fijn product om te maken! Ik ben ook al met een "mannen/ jongens" versie bezig aan het ontwikkelen! Die wordt ook erg leuk!

liefs,

2 opmerkingen:

Terray zei

Heee freubelmuts, dat heb je weer allemaal erg leuk gemaakt!

Trouwens jij hebt weleens gebruik gemaakt van velours strijkmotieven, toch??? Ik heb er twee besteld en ben superbenieuwd!

Liefs
Terts

Anoniem zei

Hoi Hannie,
Wat heb je toch allemaal weer leuke dingen gemaakt. Ben ook zo benieuwd naar de lakentjes voor de kleine meid. Bij deze geef ik je trouwens een kreativ blogger award door.
Groetjes Bouwiena