7 februari 2010

Robin viert vandaag haar verjaardag!

Hoi,

Onze lieve schat Robin wordt dinsdag 5 jaar en vandag vieren we het voor de familie.
Ik heb voor haar leuke nieuwe kleren gemaakt, het rokje is de Noelle van Farbenmix. Een heerlijk patroon, en het shirt is een Antonia ook van Farbenmix. De legging was al in ons bezit en het vestje is van een heerlijke zachte mouceskin gemaakt en dat is naar het modellejte Kerstin van Farbenmix. Ik heb de mouwen van het vestje kort gehouden, zodat de rode mouw er weer onderuit komt. Ik vind het er allemaal heel mooi uitzien. En gelukkig heb ik het ook weer gered om er een setje voor de babyborn van te maken! Ze zijn nu twee look a likes!

En voor de barbietaart heb ik 6 dozen cakemeel gebruikt, twee zakjes roze glazuur en daarbij een pakje foundant! Een grote maar heerlijke klus! De barbie heeft een roze tricot top aan en daarop heb ik een roos gezet. De gouden kroon heeft deze barbie even van Sneeuwwitjebarbie geleend, want dat ziet er dan toch ook heel mooi uit!

Robin heeft van ons de babyborn scooter gekregen, ze rijd er al aardig mee in het rond!
Gelukkig vind ze het een mooi cadeau.

En verder kan er vandaag gefeest gaan worden!

Groetjes,

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat ziet ze er feestelijk uit samen met haar babyborn! En die taart, wow! Bijna zonde om op te eten. Een hele fijne feestdag gewenst.

Mariska zei

Alsvast Van Harte Gefeliciteerd met Robin de kleding ziet er weer super uit en de Barbie taart geweldig .

Groetjes Mariska

Terray zei

Hoi Lieve Hannie,

Alvast van harte gefelciteerd met je "grote" jongste dochter. Ik hoop dat jullie een leuke en gezellige dag hebben.
De kleren van Robin zijn super mooi, een echt prinsesje!! Leuk dat haar pop hetzelfde mag dragen. Lekker warm op de scooter ;-)

En die taart!!!! Wat een plaatje, haast zonde om ervan te snoepen.
Jij heb goed je best gedaan op alles!

Liefs
Tertia

geen zei

Onder het mom beter laat dan nooit, alsnog gefeliciteerd !!

Groetjes Sandra

Nicole Claudia zei

Gefeliciteerd met de dame!! En wat een prachtige taart, zeg!!

Groetjes, Collie