2 november 2012

Kinderfeestje Mette!!! Superkunstenaars! :)

                                         
 
Vandaag het feestje voor de jarige Mette bij mij gevierd! Ze gingen in een speurtocht naar ons huis en daar hadden ze een grote knutselverrassing! Wauw! Echte kunstenaars noemde Mette zich! En dat is ook zo, gezien de super mooie resultaten.  Eerst de kleuren bij elkaar uitgezocht, de keuze tussen een bloem of een hartje.... niet helemaal makkelijk, het moest natuurlijk wel mooi bij elkaar passen.
De dames hebben echt niet teveel gebruikt, dat zagen ze goed in, dat dat soms niet mooi was. Less is more, maar alle lintjes, vilten stansjes, gehaakte bloemetjes en zo zag er zo aantrekkelijk uit! Gelukkig hebben ze allemaal hun eigen draai en smaak eraan gegeven. Alleen gingen ze als een speer te werk..... tjee... wat gingen ze snel zeg.
Ik heb voor de jarige Mette ook een cadeautje gemaakt, want een cadeautje hoort erbij, als je jarig bent.
 
Dit gehaakte hartje heeft Mette mee naar huis genomen, om in haar kamertje naast haar schilderijtje te hangen.
De dames waren wilt enthousiast, dus vaders, moeders, als u dochter thuis komt met "ik wil ook zoiets" ik heb nog meer ideetjes, mail me gerust!
 
Mette haar feestje bij mij is super goed geslaagd en ik hoop dat Mette het reuze leuk vond, ik in ieder geval wel! Dank je wel Mette en mama van Mette, zonder jou hulp had ik het niet kunnen doen ;)
 
Liefs,

1 opmerking:

Zaanse Zolder zei

superleuk geworden, stuk voor stuk !