28 oktober 2012

Tilda hertenkoppen op de SANCHO CLUBDAG!!!

(sorry voor de soms mindere kwaliteit van de foto's het mooie zonnetje zat me een beetje in de weg.)
 
Hoi allemaal,
 
Wat was het gezellig gistermiddag in Nieuwegein bij de workshop TILDA HERTENKOPPEN maken! En ja, dat kwam niet door mij, maar door de hele groep! Het was lekker met elkaar aan het werk, soms wat tips en trucks, (ik had er al 5 gemaakt in totaal en daar leer je weer van, wat wel mooi is, want minder mooi is en dergelijke) vaak wat koetjes en kalfjes! haha, de een komt op de voordeur met kerst, de ander op een slaapkamer.... de een met hele mooie stofjes, de anders met (niet mindermooi) stoere stofjes! De een echt meisjes achtig, de ander voor haar moeder die altijd een luisterend oor heeft. Er werden oren aangenaaid en horens geprikt... oogjes bepaald, wat is het mooiste.
Weet je, als ze thuis hiermee aan de slag waren gegaan, dan hadden ze het op die ene manier gedaan en niet anders. Als je met een groep zit, inspireer je elkaar tot weer nadenken en toch misschien anders kunnen doen. Tjeee.... dan kunnen keuzes toch wel moeilijk zijn! De resultaten zijn nog niet helemaal af, maar die mogen en kunnen we bijna allemaal op Facebook bewonderen. En anders hoop ik misschien nog een foto op een andermans blog nog tegen te mogen komen.
Dames, werk ze er nog even aan, ik geloof echt dat ze super worden! Veel plezier, en allemaal heel erg bedankt voor de zeer toffe, gezellige en leuke middag!!!
 
Liefs,
 

Geen opmerkingen: