22 oktober 2012

Tja... en dan hier een paar leuke dingetjes wat ik heb mogen en kunnen maken!!!
Een collega van mij is papa geworden... en je raad het vast al wel.. van Pepijn! Hij is super trots op het manneke! En wij erbij! Veel plezier van dit leuke labeldoekje en dat Pepijn maar een gezond, blij en gelukkig leven bij jullie mag hebben!!!

De foto daaronder zie je een 6-tal schorten, deze heb ik mogen maken voor Suikermieke.
Zij is een dame die hele gave en geweldige lekkere taarten maakt! En daar ook leuke en gezellige workshops in geeft! Voor die workshops heb ik schorten gemaakt, allemaal met heerlijke taartjes erop. Ontzettend leuk om te doen en ik denk dat ze heerlijk gebruikt kunnen worden. Veel plezier ervan Annemieke!

Groetjes,

1 opmerking:

Zaanse Zolder zei

Wat een vrolijke spullen heb je gemaakt!