23 april 2012

NOG PLAATSEN VRIJ VOOR EEN ZPAGETTIHAAKWORKSHOP!!!

Ja... op 3 mei ga ik nog een ZPAGETTI haakworkshop geven! Heb je zin in om zo'n leuke tas, of misschien wel een woonkussen te maken.... dan kan dat. Geef je nu snel op samen met je vriendin, buurvrouw, zus of misschien wel je moeder en haak aan!
Je kan in een avond zover komen dat een tas maakt, of een kussen. Ik leer je de technieken die nodig zijn voor je werkstuk. Je krijgt er een bol haakwol (Zpagetti) bij en ook natuurlijk een haaknaald, hengsels voor de tas die je nodig hebt en natuurlijk een lekker kopje koffie, thee en wat lekkers erbij! Een patroon kan je naar eigen keuze uitzoeken. Hierboven staan al wel enkele voorbeelden van verschillende tassen.
Heb je zin om mee te doen, geef je dan snel op, want ik heb nog maar een paar plaatsjes vrij.

Groetjes,

1 opmerking:

Anoniem zei

Ha Hannie, heb je ook nog andere kussenpatronen?
Misschien is het dan iets voor mijn moeder en mij.
Groetjes Marjanne (naailes)