7 april 2012

De eerste haakworkshop van deze maand zit er al weer op!

Ondanks dat we later begonnen zijn was het een geslaagde avond. er waren dames, die zo weg haakten, even de truck van het goed vasthouden leerden en met een dubbellaags bloemetje naar huis gingen, werd er ook door sommige de overstap gemaakt naar het wat grovere werk. De Zpagetti. Daar oefende ze de bloem mee. Want ja, als je eigenlijk al gewend bent met Zpagetti haken en de mooiste kleden, vazen en kussens hebt gemaakt, dan is haken met een 3.5 haaknaald in een keer wel heel erg klein! Maar ook hier kwam het resultaat naar voren.
Er was een dame, die het allemaal erg lastig vond, ook om te onthouden wat een stokje, vaste en halve vaste is. Gelukkig heeft ze naslagwerk van mij gekregen en ik hoop dat zij, maar ook de andere dames goed thuis aan het oefenen gaan, want alleen met oefenen en mijn tips ter harte, komen ze snel verder!
Er was een bloemetje klaar voor op een knipje om vast te zetten! Er was een Zpagetti bloem, er was een halve zpagetti en gewone bloem. Maar ja, de basis is er en zo komen e allemaal heus wel verder!!!
Heel veel succes allemaal met jullie bloemetjes.
Nog 1 tip waar ik in de auto op weg naar huis nog aan dacht.... maak een bloemetje voor een haarknipje niet te zwaar als ze van die dunne haartjes nog hebben, dan zakt hij zo uit!
Ik hoop nog wat resultaten te mogen bewonderen en dat jullie er veel plezier aan mogen beleven!

Bernadette, dank je wel voor je uitnodiging! Ik vond het erg leuk om te doen. Heel veel sterkte voor alles wat er gaat komen, ik denk aan jullie!

Groetjes,

1 opmerking:

Judith zei

Haha! Heel herkenbaar, dat van dat onthouden! Maar na een eerste aanzet van jou mbv youtube gaat dat ineens heel snel! En een jaar later weet je niet eens meer dat je het niet kon. BTW heb je mijn noodle cupcake nou al gezien? Ook erg leuk maar ik vind het wel duur spul hoor! Gehaakt met haaknaald nr 4.