1 mei 2011

Tas van Zpagetti Hooked, voor Robin.


En dan is nu ook eindelijk het tasje voor Robin af. Die van Indy was al klaar, zie hier. Dus nu een wat hogere vorm genomen en ook het hengsel gehaakt. Ik had po deze klos beduidend meer garen , dan op de roze van Indy.
Ook dit lief patroontje wat erop geborduurd is, is van Judith, van help mijn moeder borduurt.
Hij is zo schattig! Robin wilde er graag haar grote gelukspoppetje eraan hebben, dus die heb ik er ook aan bevestigd met een mooie strik. En ze wilde de tas graag om haar arm dragen, je weet wel in haar elleboog. (pffff... zie je het voor je, een dame van 6 en dan al weten en nadenken hoe een tas gedragen moet worden!)
Ik ben tevreden en Robin miste eigenlijk nog wel een hengsel meer, maar het garen is op en ik vind hem klaar! hihihi.

Liefs,

Geen opmerkingen: