19 september 2010

XL stoffen


wat een service bij XL stoffen! En wat een fijne zaak, die van XL stoffen! Wat ben ik blij met XL stoffen, hihihi, grapje. Nee, even serieus! Ik had een grote order geplaatst bij XL stoffen en daar zat ook deze stof bij voor twee jurkjes voor de meiden. Deze zwarte met roosjes. Helaas was er iets goed mis en mocht ik een andere lap stof uitzoeken. En dat is deze mooie velours geworden. Mooi groene kleur met lever en blauwe bloemen. Ik vind hem heel fris geworden van kleur. Bedankt XL! Nu nog iets bedenken wat het moet gaan worden, hebben jullie ideetjes? Reageer dan even en help me kieen wat het moet worden. Ikzelf zit aan kussens te denken, maar een tas vind ikook gaaf. Al past de kelur dan niet zo goed bij mijn winterjas. Euhm.... tips dus????? 

Groetjes,

Geen opmerkingen: